2011-03-05
 20:59:21

Dålig uppdatering (~Sant~)

Hejsan allesammans,

Jag beklagar för den dåliga uppdateringen.. Min data har inte haft nåt internet och ja, Men nu ska jag berätta vad jag gjorde igår ,

Igår så red jag i ridgrupp, då jag fick gölliga finess♥ Vi gjorde ökad trav, galopp på ena långsidan, jag fick fina Finess på tygeln och var helt klockren ♥, var fin i både galoppen och traven (:

Idag så red jag fina Finess igen, tränade på traven m.m, fast jag redan kan det, men vill kunna det Klockrent,

Men sök&kommentera oxå på www.horsemuppets.blogg.se där jag oxå kommer att blogga♥ Där kommer det handla om mej, Julia, Jossan, Maja och jag tror Emilie? :O

Jag har tråkigt!!!

Haha men neh men nu ska jag bara vänta tills Jossan loggar in på msn och skickar bilder på mej och finess♥
Hejdå!


My heart belongs to you!  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: