2011-03-06
 09:45:10

Finess <3

Jag älskar denna bedårande Ponnyn♥

Det är ingenting att ignorera, Jag älskar henne från den 4 mars tills det tar stopp.
Jag fick en känsla om att jag skulle börja gilla henne, och nu fick jag känslan inom mej!
Jag fick samma känsla som jag fick med Zefyr
Igår så bestämde jag att jag ine skulle få nåt band med henne, men det gick inte att klippa av bandet mellan oss, den var så stark!
Finess var den första ponnyn som jag kunde gå på tygeln med, Hon vart finare och finare för varje gång jag red henne ,
Hennes galopp är en kärlek, hela hon är kärlek♥
Jag ville inte älska henne och försökte förneka det hela tiden,
Men nu går det inte släppa taget om henne..

Hon har en del i mitt hjärta,
En del av mitt liv,
En del av hela mej!

Nu är jag fast vid denna ponnyn i ett tag
Den där ponnyn är en del av mej!

Och nu menar jag det jag säger
Jag älskar henne mer än ord kan förklara!

(Bild kommer en annan gång)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: