2011-03-01
 14:39:48

Dagarna (=

Dag 1 - Nånting jag oroar mej för
Dag 2 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 3 - Det här äter min häst varje dag
Dag 4 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!
Dag 5 - Mina drömmar
Dag 6 - Det här saknar jag
Dag 7 - Min största rädsla inom sport
Dag 8 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 9 - Presentera dej och din häst
Dag 10 - Favorit mat
Dag 11 - Presentation om dej
Dag 12 - Din outfit idag
Dag 13 - Dina känslor
Dag 14 - En person du saknart
Dag 15 - Det här åt jag idag
Dag 16 - En vanlig dag för mej
Dag 17 - Favorit artist/annat
Dag 18 - En låt du aldrig tröttnar på
Dag 19 - Hur är det att vara kär?
Dag 20 - Hit vill jag resa


Vi tar det så länge :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: