2011-03-03
 21:30:34

Must be talking to heaven instead of in the stall!

Hej alla mina fina besökare (:

Idag gick jag till stallet vid ca halv ett då jag först gick hem till mej med Jossan och sen gick vi och mötte upp Julia♥ Vi gick te Skutan och när vi var framme så träffade vi Ebba, Michelle, Amanda, Sara, Fanny, Rebecca, Erica + några till, efter typ en timma så gick alla till stallet så jag och Julia stannade kvar, jag gick sen lite senare ut för att kolla vad dem gjorde och dem skulle tolka :D Dem tog in Hilda och fixade henne, vi gick ut från stall dörren och Fanny undrade om jag ville fota? Så visst ville jag det! Jag gick in till värmestugan och hämtade system och fotade typ 100 nånting :O Jag fick blandat med fina och fula..

Jag känner mej så ensam, och jag skriver inte det här för att få någon uppmerksam(stavning?) Jag mår skit! Saknar allt som fanns förrut.. Saknar er, alla, rekyl, Cactus! Allt är inte som de var förrut, JAG SAKNAR FAN ALLT! <3


Men nu ska jag sluta (:

Saknar alla minnena med dej, och alla andra! <3


Jossan :D

Finns ♥

Men din mamma ska väl skjusa oss imorgon för har jätte ont i mitt ben :'(



PUBLICERAT: 2011-03-03, 23:02:58 | URL: http://jossanskemir.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: